Klacht / Herroepingsrecht

 

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Planet Cards heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Niet tevreden met je bestelling? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. We zullen inhoudelijk binnen 14 dagen op uw klacht reageren. 

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."


Stuur ons, via het contactformulier, een foto mee van het probleem + het bestelnummer, dan kunnen we je zo snel mogelijk verder helpen. Daarnaast is de Planet Cards klantenservice ook telefonisch, Ma t/m Vr van 9 tot 14.30, te bereiken op 020 80 80 500 (lokaal tarief Nederland), 02 78 10 188 (lokaal tarief België) en via contact@planet-cards.nl.

Kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht?

Al onze producten worden naar uw persoonlijke wensen aangepast, door deze te personaliseren. Dit betekent dat wij enkel maatwerk leveren. Het herroepingsrecht geldt niet voor maatwerk-producten, u kunt uw bestelling dus niet herroepen.