Mijn account

Waarom heb ik een account nodig om te bestellen?

Je registratie dient als basisinformatie voor het verwerken van jouw bestelling. Zodra je eenmaal een gebruikersnaam en wachtwoord hebt zal het makkelijker zijn om in de toekomst vaker kaarten te bestellen. Zoals te lezen valt in de algemene voorwaarden worden gebruikersgegevens niet gedeeld met derden.

Waar kan ik de status van mijn bestelling inzien en wat betekent deze?

De status van de bestelling kan worden ingezien door in te loggen en vervolgens in het overzicht op de ‘MIJN BESTELLINGEN’ knop te drukken.

De bestelling doorloopt de volgende stappen:

  • ‘In afwachting van de betaling’: dit is het geval als je voor de optie bankoverschrijving hebt gekozen. De bestelling is nog niet betaald, of het geld is nog onderweg naar ons. De bestelling wordt pas gedrukt als het geld op onze rekening staat, dit kan 3-5 werkdagen duren. Mocht je dit willen versnellen, stuur dan een screenshot van de betaling met het bestelnummer door naar onze klantenservice.
  • ‘In afwachting van goedkeuring’ de bestelling is gecontroleerd door ons en we hebben een drukproef toegestuurd per e-mail. Controleer deze en geef eventuele wijzigingen of goedkeuring per email of telefonisch aan ons door. Hierna geven wij de bestelling vrij voor de druk. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan de spambox.
  • ‘Bevestigd’: de bestelling is door ons ontvangen, maar nog niet naar de drukker gestuurd. Als er voor professionele controle gekozen is, wordt deze eerst nog gecontroleerd door onze klantenservice voor het wordt vrijgegeven voor de druk.
  • ‘Wordt gedrukt’: de bestelling is bij de drukkerij en wordt gedrukt.
  • ‘Voltooid’: de bestelling is vrijgegeven voor verzending. Met het tracking nummer kun je de bestelling volgen in real time.

Mijn bestelling is nog 'in afwachting van goedkeuring', wat betekent dit?

De bestelling is gecontroleerd door ons en we hebben een drukproef toegestuurd per e-mail. Controleer deze en geef eventuele wijzigingen of goedkeuring per email of telefonisch aan ons door. Hierna geven wij de bestelling vrij voor de druk. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan de spambox.