Vraag en antwoord

 

1 – Verzending, levering en verwerking

  1. Wat zijn de verwerkings- en levertijden bij Planet-Cards?
  2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  3. Hoe hoog zijn de porto kosten van de bestelde kaarten?
  4. In welke landen is levering mogelijk en wat zijn de verzendkosten in deze landen?

2 - Ontwerp en technische vragen

  1. Hoe ontwerp ik mijn eigen kaart?
  2. Kan ik zelf foto’s toevoegen?
  3. Is de kwaliteit van mijn foto goed genoeg?
  4. Waarom verschijnt mijn foto niet op de kaart, ook al heb ik deze geüpload?
  5. Wat houdt de grijze lijn op alle kaarten modellen in en waar moet ik op letten bij het plaatsen van tekst en afbeeldingen?
  6. Ik wil van eenzelfde kaartontwerp verschillende versies maken. Hoe doe ik dat?
  7. Ik wil tafelkaarten bestellen. Kun je deze op alfabetische volgorde afdrukken op naam van de gasten?
  8. Kan ik een kaartontwerp opslaan en de bestelling vervolgens later indienen?
  9. Hoe kan ik mijn kaart personaliseren?
  10. Bestaat de mogelijkheid tot een glanzende afwerking?

3 - Bestel

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
  2. Hoe kan ik controleren of mijn bestelling geregistreerd is?
  3. Wat is de minimale hoeveelheid kaarten die besteld moeten worden?
  4. Is er een minimum aantal kaarten dat bestelt moet worden als je een kortingscode/waardebon wilt gebruiken?
  5. Hoe kan ik een kortingscode/waardebon inwisselen?
  6. Kan ik meerdere kortingen tegelijkertijd gebruiken?
  7. Wat moet ik doen als ik mijn kortingscode ben vergeten in te voeren?
  8. Bieden jullie kortingspakketten aan? (Bijvoorbeeld voor kaart collecties)
  9. Ontvangt men bijpassende enveloppen bij de kaarten?
  10. Kan ik gekleurde enveloppen bestellen?
  11. Welke soorten papier zijn beschikbaar?
  12. Wordt mijn kaart voordat deze gedrukt wordt gecontroleerd?
  13. Bestaat er de mogelijkheid om een proefdruk te ontvangen van mijn kaart?
  14. Wat moet ik doen als ik wil nabestellen?
  15. Hoeveel kost mijn bestelling?
  16. Wat zit in de prijs inbegrepen?

4 - Betaling

  1. Welke betalingsmogelijkheden zijn beschikbaar?
  2. Hoeveel kost mijn bestelling?
  3. Wat zit in de prijs inbegrepen?

5 - Klacht

  1. Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

6 - Mijn account

  1. Waarom heb ik een account nodig om te bestellen?
  2. Waar kan ik de status van mijn bestelling inzien?

7 - Meer Vragen en Customer Service

  1. Ik wil graag een voorbeeldkaart
  2. Heeft Planet-Cards zelf een winkel?
  3. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?