Vraag en antwoord
1 – Verzending, levering en verwerking
- Wat zijn de verwerkings- en levertijden bij Planet-Cards?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Hoe hoog zijn de porto kosten van de bestelde kaarten?
- In welke landen is levering mogelijk en wat zijn de verzendkosten in deze landen?
2 - Ontwerp en technische vragen
- Hoe ontwerp ik mijn eigen kaart?
- Kan ik zelf foto’s toevoegen?
- Is de kwaliteit van mijn foto goed genoeg?
- Waarom verschijnt mijn foto niet op de kaart, ook al heb ik deze geüpload?
- Wat houdt de grijze lijn op alle kaarten modellen in en waar moet ik op letten bij het plaatsen van tekst en afbeeldingen?
- Ik wil van eenzelfde kaartontwerp verschillende versies maken. Hoe doe ik dat?
- Ik wil tafelkaarten bestellen. Kun je deze op alfabetische volgorde afdrukken op naam van de gasten?
- Kan ik een kaartontwerp opslaan en de bestelling vervolgens later indienen?
- Hoe kan ik mijn kaart personaliseren?
- Bestaat de mogelijkheid tot een glanzende afwerking?
3 - Bestel
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Hoe kan ik controleren of mijn bestelling geregistreerd is?
- Wat is de minimale hoeveelheid kaarten die besteld moeten worden?
- Is er een minimum aantal kaarten dat bestelt moet worden als je een kortingscode/waardebon wilt gebruiken?
- Hoe kan ik een kortingscode/waardebon inwisselen?
- Kan ik meerdere kortingen tegelijkertijd gebruiken?
- Wat moet ik doen als ik mijn kortingscode ben vergeten in te voeren?
- Bieden jullie kortingspakketten aan? (Bijvoorbeeld voor kaart collecties)
- Ontvangt men bijpassende enveloppen bij de kaarten?
- Kan ik gekleurde enveloppen bestellen?
- Welke soorten papier zijn beschikbaar?
- Wordt mijn kaart voordat deze gedrukt wordt gecontroleerd?
- Bestaat er de mogelijkheid om een proefdruk te ontvangen van mijn kaart?
- Wat moet ik doen als ik wil nabestellen?
- Hoeveel kost mijn bestelling?
- Wat zit in de prijs inbegrepen?
- Heb ik recht op garantie?
4 - Betaling
- Welke betalingsmogelijkheden zijn beschikbaar?
- Hoeveel kost mijn bestelling?
- Wat zit in de prijs inbegrepen?
5 - Klacht
6- Mijn account
7 - Meer vragen en Customer Service
- Ik wil graag een voorbeeldkaart
- Heeft Planet-Cards zelf een winkel?
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?